Waarom zijn wij anders?
Wij zijn continu bezig met innovatie en implementatie van de nieuwste technologie om de huisartsenpraktijk te transformeren en aan te passen aan de wensen en behoeftes van de moderne patiënt. De implementatie van moderne technologie leidt tot een paradox: namelijk tot intiemere, persoonlijkere en efficiëntere zorg op maat.
Wat doen Westerdokters?
Communiceren via webapplicatie
Met Westerdokters communiceert u via de webapplicatie op uw smartphone, tablet of computer. De webapplicatie helpt u om veel zaken zelfstandig te regelen, zoals het maken van afspraken, chatten of bestellen van chronische medicatie. Vraag uw inloggegevens aan bij uw eerste bezoek. De applicatie is in 2014 ontworpen door dokter Ilic in samenwerking met Tetra His en Nova Iskra.
Dokter aan de telefoon
Bij Westerdokters krijgt u een dokter aan de lijn als u een terugbelafspraak boekt. Zo kunnen wij in veel gevallen uw vragen direct telefonisch beantwoorden.
Geen wachttijden
Bij Westerdokters werken wij uitsluitend op afspraak. Daardoor kennen we geen wachttijden en treft u doorgaans een lege wachtkamer aan. Dit geldt ook voor telefonisch contact als u via de webapplicatie een belafspraak maakt met de dokter (het tijdstip kunt u zelf bepalen).
Ruime tijd voor de patiënt
Door breed gebruik van de webapplicatie en telefonische consulten met de dokters hebben we meer tijd dan gebruikelijk voor consulten in de praktijk.
Eigen medisch dossier digitaal toegankelijk
De webapplicatie geeft u gedeeltelijk inzicht in uw medisch dossier (recente uitslagen, medicatie en brieven van specialisten). Zo heeft u uw medische gegeven altijd bij de hand, ook in het buitenland (de webapplicatie is er ook in het Engels). De applicatie voldoet aan alle wettelijke eisen omtrent privacy.